خبر فوری

 
رایزنی مقامات نظامی پاکستان و آمریکا در خصوص مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه ای به ویژه صلح افغانستان
کد خبر :1634975743

13:21 1400/02/09


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, تماس تلفنی, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, گفتگوی تلفنی, لوید آستین, وزیر دفاع آمریکا,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و واشنگتن و دیگر مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و واشنگتن و دیگر مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به صورت تلفنی به گفتگو و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این تماس تلفنی در خصوص مناسبات دوجانبه دفاعی و امنیتی میان اسلام آباد و واشنگتن و همچنین نکات مختلف مربوط به روند صلح افغانستان و خروج نظامیان خارجی مستقر در این کشور به گفتگو پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این گفتگوی تلفنی ابراز داشت: پاکستان همواره از هرگونه روند صلح به رهبری خود افغان و مورد پذیرش مردم افغان حمایت نموده است، برپایی صلح و ثبات در افغانستان به منزله برپایی صلح در پاکستان است.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، وزیر دفاع آمریکا نیز در این گفتگوی تلفنی از اقدامات و تلاش های پاکستان در جهت برپایی صلح و ثبات در منطقه تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1