خبر فوری

 
 
رایزنی مسئولان بهداشت و درمان پاکستان و ایران درباره مسائل مربوط به کرونا
کد خبر :2041401306

17:47 1399/02/15


برچسب ها : پاکستان و ایران, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور بهداشت, سعید نمکی, ظفر میرزا, مقابله با کرونا, وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران, ویروس کرونا,

مسئولان بهداشت و درمان دو کشور پاکستان و ایران در نشست مشترک خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید درباره مسائل مختلف مربوط به ویروس کرونا و راهکارهای مقابله با شیوع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد/تهران: به گزارش راز نیوز| مسئولان بهداشت و درمان دو کشور پاکستان و ایران در نشست مشترک خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید درباره مسائل مختلف مربوط به ویروس کرونا و راهکارهای مقابله با شیوع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر ظفر میرزا دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور بهداشت و دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در این نشست خبری به بررسی مسائل مختلف مربوط به ویروس کرونا و راهکارهای مقابله با آن پرداختند و یکدیگر را از اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا و کنترل آن آگاه ساختند.

دکتر ظفر میرزا اظهار داشت: ما با ایجاد «مرکز فرماندهی و عملیات ملی» به صورت روزانه اوضاع کرونا را مورد بررسی قرار می دهیم و در این مرکز تمامی وزارت خانه های مربوطه و نهادهای نظامی، تمامی تصمیمات مربوط به کنترل کرونا را به تصویب می رسانند.

وی افزود: نخستین مورد مبتلا به ویروس کرونا در 7 اسفند ماه 98 شناسایی و اعلام گردید که با توجه به حساس بودن موضوع نشست شورای امنیت ملی به ریاست نخست وزیر پاکستان در 23 اسفند ماه تشکیل گردید، در جریان این نشست تصمیم گیری شد به منظور مقابله با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و کنترل آن تمامی مدارس، دانشگاه ها، مساجد تعطیل و هرگونه تجمعات بزرگ ممنوع اعلام شد.

 

ارسال نظر

 
1