خبر فوری

 
 
رایزنی مجازی با محوریت سرمایه گذاری، میان وزیر خزانه داری پاکستان و مدیر اجرایی سازمان سرمایه گذاری قطر
کد خبر :11750380

11:54 1401/06/17


برچسب ها : پاکستان و قطر, روابط دوجانبه, سازمان سرمایه گذاری قطر, سرمایه گذاری, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

دکتر مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان و شیخ فیصل بن ثانی الثانی مدیر اجرایی سازمان سرمایه گذاری قطر،طی نشست مجازی در مورد سرمایه گذاری در پاکستان و فرصت های موجود به رایزنی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان طی نشست مجازی با شیخ فیصل بن ثانی الثانی مدیر اجرایی سازمان سرمایه گذاری قطر، در صحبت های خود با بیان اینکه دولت به منظور گسترش سرمایه گذاری خارجی در کشور، درحال عمل به اصلاحات ساختاری است، فرصت های موجود جهت سرمایه گذاری در پاکستان، را مطرح نمود و متعهد به داشتن هرگونه همکاری ممکن و ارائه امکانات و تسهیلات برای سرمایه گذاری در پاکستان شد.

گفتنی است در این نشست مجازی عابد حسین بهائیو وزیر خصوصی سازی و رئیس کمیسیون خصوصی سازی، بلال اظهر کیانی رابط نخست وزیر در امور اقتصادی و دیگر افسران ارشد حضور داشتند.

مدیر اجرایی سازمان سرمایه گذاری قطر در این میان تمایل عمیق خود برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف و به طور ویژه در انرژی، فرودگاه ها و زیرساخت ها ی پاکستان را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1