خبر فوری

 
 
رایزنی فرمانده ستاد ارتش پاکستان با شیخ تمیم الثانی امیر قطر
کد خبر :1668722784

11:38 1399/11/10


برچسب ها : امیر قطر, پاکستان و قطر, شیخ تمیم بن حمد الثانی, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در سفر دوره ای در قطر به سر می برد با شیخ تمیم بن حمد الثانی امیر قطر به دیدار و رایزنی پرداخت.


 

دوحه: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در سفر دوره ای در قطر به سر می برد با شیخ تمیم بن حمد الثانی امیر قطر به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان طی بیانیه ای اعلام نمود: ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در سفر دوره ای خود به قطر با مقامات مختلف نظامی و سیاسی این کشور دیدار و گفتگو نمود.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان و امیر قطر در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه دفاعی و امنیتی و گسترش سطح همکاری ها در بخش های مختلف میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و موضوعات سیاسی مختلف منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

دو طرف با تاکید بر اهمیت تقویت و گسترش سطح همکاری های دوجانبه نسبت به توسعه روابط استراتژیک میان دو کشور ابراز علاقه نشان دادند.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا پیش از این با حضور دانشکده نظامی احمد بن محمد توسط نیروی تشریفات نظامی قطر با رژه افتخاری مورد استقبال قرار گرفت، وی در این بازدید از معیارهای آموزشی و سطح کیفی آموزش های ارائه شده در این دانشکده را مورد تمجید قرار داد.

طبق گفته سخنگوی ارتش پاکستان در جریان دیدار فرمانده ستاد ارتش پاکستان با فرماندهان نیروهای مسلح قطر در زمینه موضوعات مختلف مورد علاقه و تقویت روابط و افزایش سطح همکاری های دفاعی و امنیتی بحث و تبادل نظر شد.

 

ارسال نظر

 
1