خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر چین و وزیر راه آهن پاکستان در خصوص پروژه ریلی ام ال 1
کد خبر :761705161

11:03 1399/11/22


برچسب ها : اعظم خان سواتی, پاکستان و چین, پروژه ریلی ام ال 1, پروژه سی پک, سفیر چین, نونگ رونگ, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

سفیر چین در اسلام آباد و وزیر راه آهن دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر در زمینه امور مربوط به پروژه سی پک و پروژه ریلی ام ال 1 به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر چین در اسلام آباد و وزیر راه آهن دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر در زمینه امور مربوط به پروژه سی پک و پروژه ریلی ام ال 1 به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد روز چهارشنبه با اعظم خان سواتی وزیر راه آهن دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

در این دیدار دو طرف در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد_پکن و مسائل مختلف مربوط به پروژه کریدور مشترک اقتصادی دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخته و به بررسی امور مختلف پروژه ریلی ام ال 1 پرداختند.

اعظم خان سواتی وزیر راه آهن پاکستان در این دیدار با تمجید از نقش سفیر چین در تحیکم مناسبات دوجانبه پاکستان و چین ابراز داشت: پروژه ریلی ام ال 1 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که فرصت های ویژه ای را برای توسعه و رشد منطقه ایجاد خواهد نمود.

دو طرف در این دیدار نسبت به آغاز هرچه فوری پروژه ریلی ام ال 1 تحت پروژه سی پک توافق نمودند.

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد نیز در این دیدار ابراز داشت: پروژه ریلی ام ال یک مسیر جدیدی برای همکاری میان پاکستان و چین را هموار خواهد ساخت.

ارسال نظر

 
1