خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر مصر در اسلام آباد با وزیر راه آهن پاکستان
کد خبر :223590558

17:00 1399/09/19


برچسب ها : پاکستان و مصر, سفیر مصر, شیخ رشید احمد, طارق داروگ, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

دکتر طارق داهروگ سفیر مصر در اسلام آباد امروز چهارشنبه با شیخ رشید احمد وزیر فدرال راه آهن دولت پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دکتر طارق داهروگ سفیر مصر در اسلام آباد امروز چهارشنبه با شیخ رشید احمد وزیر فدرال راه آهن دولت پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و قاهره، گسترش همکاری های دوجانبه در بخش صنعت ریلی و مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی به گفتگو پرداختند.

شیخ رشید احمد وزیر راه آهن پاکستان در این دیدار اظهار داشت: سرمایه گذاری شرکت ها و گروه های صنعتی و تجاری مصر در پروژه های در حال انجام در بخش زیرساخت ها را مورد استقبال قرار می دهد.

وی افزود: پروژه ام ال 1 با هدف توسعه خط ریلی کراچی_پیشاور با طول بیش از 1800 کیلومتر تحول اساسی در بخش ریلی پاکستان را ایجاد خواهد کرد که موجب ایجاد فرصت های مختلف شغلی برای جوانان پاکستانی خواهد شد.

وی با تاکید مجدد بر فرصت های موجود برای سرمایه گذاری شرکت های دولتی و خصوصی مصر در بخش ریلی پاکستان گفت: ما تمامی تسهیلات و همکاری های لازم را در اختیار شرکت های علاقه مند به سرمایه گذاری در پاکستان ارائه خواهیم نمود.

وی در پایان از اجرای مناقصات بین المللی برای تامین 230 واگن مسافری جدید و 820 واگن باری مورد نیاز در صنعت راه آهن پاکستان خبر داد.

ارسال نظر

 
1