خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر قطر و وزیر دفاع پاکستان در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه
کد خبر :967526101

12:20 1401/06/16


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و قطر, خواجه محمد آصف, سفیر قطر, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, وزیر دفاع پاکستان,

سفیر قطر در اسلام آباد و وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و دیگر موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر قطر در اسلام آباد و وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و دیگر موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز گذشته با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار نمود.

وزیر دفاع پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر قطر بر اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و قطر تأکید ورزید و افزود: قطر کشوری مهم برای ماست و این کشور نقش کلیدی در منطقه ایفا می‌کند، روابط ما با قطر همراه با احترام و همکاری متقابل است.

وی بر لزوم توسعه همکاری‌ها میان پاکستان و قطر در زمینه‌های اقتصادی، دفاعی، رزمایش‌های نظامی، تربیت و آموزش افراد و دیگر پروژه‌های مشترک تأکید کرد و گفت: نیروهای مسلح ما همواره آماده دریافت تسهیلات آموزشی از دولت قطر هستند.

خواجه محمد آصف در ادامه از کمک‌های بشردوستانه ارسالی از جانب دولت قطر برای سیل زدگان پاکستانی تقدیر و تشکر نمود.

سفیر قطر نیز در این دیدار با تمجید از تلاش‌های دولت جدید ابراز داشت: ما اطمینان داریم دولت جدید نقش مستحکم خود را ایفا خواهد کرد و ما آماده همکاری با دولت جدید هستمی.

وی همچنین سطح همکاری‌های دفاعی میان دو کشور را رضایت بخش عنوان نمود و خواهان آغاز پروژه‌های مشترک در بخش‌های مورد علاقه میان دو کشور شد.

ارسال نظر

 
1