خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر قطر با وزیر امور اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :326744647

11:35 1399/06/28


برچسب ها : پاکستان و قطر, سفیر قطر, شبلی فراز, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه,

شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد با شبلی فراز وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد با شبلی فراز وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه دوحه و اسلام آباد و دیگر موضوعات مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شبلی فراز وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان در جریان این دیدار اظهار داشت: پاکستان و قطر روابط دوستانه و دیرینه با یکدیگر دارند و ما خواهان گسترش روابط و تحکیم مناسبات میان پاکستان و قطر هستیم.

وی افزود: دولت پاکستان به ریاست عمران خان آموزش نوین و اساسی در سطح کشور را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده است، ایجاد شرایط یکسان آموزشی و تربیتی برای تمامی کودکان پاکستانی از اهداف ماست.

شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد نیز در این دیدار با ابراز علاقه جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی پاکستان ابراز داشت: پاکستان کشوری سرشار از فرهنگ و تمدن است و اماکن تاریخی و گردشگری زیادی در این کشور وجود دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود از آزادی رسانه در پاکستان تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1