خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر عربستان در اسلام آباد با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1805272870

10:53 1399/08/02


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, حثال حمود العتیبی, دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد و دکتر حثال حمود العتیبی رئیس دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد با حضور در کاخ ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی به دیدار و رایزنی پرداختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد و دکتر حثال حمود العتیبی رئیس دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد با حضور در کاخ ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی به دیدار و رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی و دیگر موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط پاکستان و عربستان سعودی اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه و صمیمانه خود با عربستان سعودی قائل است و همواره خواستار تحکیم بیش از پیش روابط دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض است.

وی در ادامه با عرض تبریک به دکتر حثال حمود العتیبی برای بر عهده گرفتن ریاست دانشگاه بین المللی اسلامی گفت: امیدوارم در مدت ریاست دکتر حثال دانشگاه اسلامی اسلام آباد بیش از پیش رشد و ارتقاء یابد.

عارف علوی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار افزایش سطح همکاری ها میان دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد و دیگر دانشگاه های عربستان سعودی شد.

ارسال نظر

 
1