خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر روسیه و فرمانده ستاد ارتش پاکستان در خصوص مناسبات دوجانبه اسلام آباد-مسکو
کد خبر :1671252688

09:49 1400/03/07


برچسب ها : پاکستان و روسیه, دانیلا گینج, سفیر روسیه, صلح افغانستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا,

سفیر روسیه و فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد_مسکو و دیگر موضوعات مهم منطقه به ویژه صلح افغانستان به گفتگو پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سفیر روسیه و فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد_مسکو و دیگر موضوعات مهم منطقه به ویژه صلح افغانستان به گفتگو پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، دانیلا گانچ سفیر فدراسیون روسیه در اسلام آباد با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه منطقه ای و بین المللی به ویژه صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا در جریان این دیدار با بیان اینکه برپایی صلح در افغانستان هدف مشترک دو کشور است، بر ضرورت تلاش های مشترک دو کشور در جهت پیشبرد روند صلح و دریافت نتیجه نهایی در افغانستان تاکید نمود.

وی اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با روسیه قائل است و ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط و همکاری ها میان دو کشور هستیم.

وی با تمجید از سفر اخیر وزیر امور خارجه روسیه با پاکستان نسبت به افزایش روابط دیپلماتیک میان دو کشور ابراز امیدواری نمود.

دانیلا گانچ سفیر روسیه نیز در جریان این دیدار از تلاش ها و نقش آفرینی پاکستان در جهت پیشبرد روند صلح افغانستان تمجید نمود و بر ضرورت گسترش همکاری ها و روابط میان پاکستان و روسیه تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1