خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر ترکمنستان و وزیر انرژی پاکستان در زمینه خط لوله گاز تاپی
کد خبر :899041999

15:22 1400/02/14


برچسب ها : پاکستان و ترکمنستان, حماد اظهر, خط لوله گاز تاپی, سفیر ترکمنستان, وزیر انرژی,

سفیر ترکمنستان در اسلام آباد و وزیر انرژی دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر پیرامون نکات مختلف مربوط به پروژه خط لوله گاز تاپی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر ترکمنستان در اسلام آباد و وزیر انرژی دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر پیرامون نکات مختلف مربوط به پروژه خط لوله گاز تاپی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفیر ترکمنستان در اسلام آباد ظهر روز سه شنبه با حماد اظهر وزیر انرژی پاکستان دیدار نمود، دو طرف در این دیدار در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد و عشق آباد و گسترش همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف به ویژه خط لوله انتقال گاز تاپی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حماد اظهر وزیر انرژی پاکستان در جریان این دیدار با تاکید بر اهمیت پروژه خط لوله انتقال گاز تاپی برای تامین نیازهای موجود در بخش انرژی ابراز داشت: توافق نامه تأمین گاز در این پروژه با در نظر گرفتن علاقه متقابل همه کشورهای شرکت کننده نهایی خواهد شد.

در این دیدار که تابش گوهر دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور برق و نفت نیز حضور داشت دو طرف در زمینه افزایش سطح همکاری ها میان دو کشور در زمینه انرژی و همچنین پروژه خط لوله گاز تاپی به رایزنی پرداختند.

سفیر ترکمنستان در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار ابراز داشت: برای انجام اقدامات تکمیلی پروژه تاپی و نهایی نمودن این پروژه با تمامی کشورهای مشارکت کننده در ارتباط هستیم و نکات مربوط به امنیت این پروژه به زودی نهایی خواهد شد.

 

ارسال نظر

 
1