خبر فوری

 
 

راولپندی: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی روز گذشته با فرمانده ستاد ارتش پاکستان در راولپندی به دیدار و رایزنی پرداخت.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، حماد عبید ابراهیم سالم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز پنجشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار به بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی منطقه و سطح همکاری‌های دفاعی و امنیتی میان دو کشور پرداختند و بر لزوم تقویت بیش از پیش مناسبات دوستانه میان دو کشور تأکید ورزیدند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در جریان این دیدار ابراز داشت: پاکستان از اهمیت نقش امارات در امور منطقه و جهان به خوبی مطلع است و ما خواهان توسعه روابط دوجانبه خود با امارات متحده هستیم.

حماد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی نیز در جریان این دیدار مراتب تأسف و تأثر عمیق خود در خصوص ویرانی‌های سیل اخیر در پاکستان را ابراز داشت و ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان در این حادثه نسبت به احیای زندگی آنان ابراز امیدواری نمود.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان در ادامه این دیدار کمک‌های ارسالی از سوی دولت امارات متحده عربی برای سیل زدگان پاکستانی را مورد تمجید قرار داد.

سفیر امارات نیز از تلاش‌های پاکستان در ایجاد ثبات منطقه‌ای تمجید نمود و بر عزم خود برای بهبود همکاری‌های دیپلماتیک با پاکستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1