خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر اتحادیه اروپا و نخست وزیر موقت پاکستان پیرو گسترش روابط دوجانبه
کد خبر :645706698

17:12 1402/06/11


برچسب ها : انوار الحق کاکر, پاکستان و اتحادیه اروپا, سفیر اتحادیه اروپا, نخست وزیر پاکستان, کاخ نخست وزیری پاکستان,

خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا روز گذشته 10 شهریور (1 سپتامبر) پس از حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان در اسلام آباد با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان دیدار و رایزنی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا روز گذشته 10 شهریور (1 سپتامبر) پس از حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان در اسلام آباد با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار، نخست وزیر موقت پاکستان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت مثبت در روابط پاکستان و اتحادیه اروپا، از تحولات اخیر در این زمینه قدردانی کرد.

وی بر نقش مهم طرح جی اس پی پلاس در افزایش صادرات پاکستان در بازارهای اروپایی تاکید کرد و بر تقویت هرچه بیشتر این طرح به نفع هر دو طرف پافشاری نمود.

انوار الحق کاکر دولت خود را متعهد به حمایت از حقوق همه شهروندان دانست و گفت: دولت موقت، تداوم و پایبندی به قانون اساسی را تا برگزاری انتخابات سراسری آتی در کشور تامین خواهد کرد.

در پایان نیز، خانم رینا کیونکا خطاب به نخست وزیر موقت پاکستان بیان کرد: اتحادیه اروپا به حمایت از دولت پاکستان و تلاش برای افزایش همکاری در زمینه های مورد علاقه دوجانبه ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1