خبر فوری

 
 
رایزنی در امور دوجانبه طی دیدار خداحافظی سفیر یونان با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1618196848

14:14 1400/10/16


برچسب ها : پاکستان و یونان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, روابط دوجانبه, سفیر یونان,

آندریاس سفیر یونان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان، با حضور در ساختمان ریاست جمهوری با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار خداحافظی انجام داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آندریاس سفیر یونان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان، با حضور در ساختمان ریاست جمهوری با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار خداحافظی انجام داد.

دکتر عارف علوی در این میان  ضمن برجسته سازی اهمیت روابط متقابل با یونان برای پاکستان، تمایل خود برای افزایش همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف در پاکستان را ابراز داشت و گفت: پاکستان خواستار تقویت بیشتر تعاملات دوطرفه در زمینه های فرهنگی، آموزشی و گردشگری با یونان است، و ظرفیت بالایی جهت افزایش همکاری های اقتصادی و فرهنگی فیمابین وجود دارد. وی همچنین تلاش های پاکستان در زمینه برپایی صلح و ثبات در افغانستان را ذکر کرد و خاطر نشان ساخت که صلح و ثبات نه تنها در افغانستان بلکه موجب ایجاد رفاه اقتصادی در دیگر کشورهای منطقه نیز می شود.

رئیس جمهور پاکستان در ادامه، نشست فوق العاده شورای وزیران خارجه با محوریت افغانستان و به میزبانی پاکستان را موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت: این نشست باعث فراهم شدن حمایت و کمک های بین المللی برای مردم جنگ زده افغانستان شد.

ارسال نظر

 
1