خبر فوری

 
 
رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و عربستان سعودی در خصوص چالش های پیش رو برای برگزاری مراسم حج
کد خبر :1432072609

09:47 1400/03/23


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, تماس تلفنی, حج, شاه محمود قریشی, فیصل بن فرحان آل سعود, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه عربستان سعودی,

فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی روز گذشته در تماس با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با وی در خصوص امور مختلف مربوط به برگزاری مراسم حج 2021 و چالش های پیش رو در این زمینه به رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی روز گذشته در تماس با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با وی در خصوص امور مختلف مربوط به برگزاری مراسم حج 2021 و چالش های پیش رو در این زمینه به رایزنی پرداخت.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه سعودی در این گفتگوی تلفنی شاه محمود قریشی را از چالش های پیش رو در زمینه برگزاری مراسم حج و اقدامات دولت ریاض برای تامین منافع مردمی آگاه ساخت.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی با ابراز اطمینان کامل به این تصمیمات ابراز داشت: ما به خوبی از ظرافت و حساسیت اوضاع آگاهی داریم.

وزرای امور خارجه پاکستان و عربستان سعودی در ادامه این گفتگوی تلفنی در زمینه مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ریاض و همچنین دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف بر لزوم انجام اقدامات موثر در جهت تقویت مناسبات دوستانه و دیرینه میان دو کشور تاکید ورزیدند.

شاه محمود قریشی و فیصل بن فرحان با مثبت خواندن نتایج سفر اخیر نخست وزیر پاکستان به ریاض نسبت به اجرای سریع تصمیمات مشترک اتخاذ شده میان مقامات دو کشور تاکید ورزیدند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این رایزنی تلفنی بار دیگر بر عزم پاکستان برای حفاظت از تمامیت ارضی عربستان سعودی تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1