خبر فوری

 
 
رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و آمریکا در خصوص اوضاع افغانستان
کد خبر :457552610

10:14 1400/04/19


برچسب ها : آنتونی بلینکن, پاکستان و آمریکا, تماس تلفنی, دولت افغانستان, روند صلح افغانستان, شاه محمود قریشی, طالبان افغانستان, مذاکرات صلح افغانستان, وزیر امور خارجه آمریکا, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزرای امور خارجه پاکستان و آمریکا در گفتگوی تلفنی با یکدیگر به بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی منطقه به ویژه مسئله افغانستان پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و آمریکا در گفتگوی تلفنی با یکدیگر به بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی منطقه به ویژه مسئله افغانستان پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده روز گذشته در تماس تلفنی با یکدیگر در زمینه روابط دوجانبه و اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی ابراز داشت: پاکستان مصمم برای تقویت همکاری های اقتصادی و منطقه دو جانبه با آمریکا است، پاکستان خواهان توسعه همکاری های دوجانبه خود با آمریکا در زمینه های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری است.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه بر اهمیت روابط سطح عالی میان پاکستان و آمریکا برای صلح و ثبات منطقه تاکید ورزید.

قریشی خاطرنشان کرد: اشتراک نظر دو کشور در خصوص برپایی صلح در افغانستان خوشایند است، اسلام مصمم به تداوم همکاری های خالصانه خود برای برپایی صلح در افغانستان است.

وزرای امور خارجه پاکستان و آمریکا در ادامه بر لزوم تقویت همکاری و افزایش سطح روابط دوجانبه برای پیشبرد روند صلح در افغانستان تاکید نمودند.

وزیر امور خارجه پاکستان در پایان از همتای آمریکایی خود به دلیل همکاری دولت ایالات متحده در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1