خبر فوری

 
 
رایزنی تلفنی نخست وزیر پاکستان و بیل گیتس درباره اقدامات مقابله با کرونا و فلج اطفال
کد خبر :1218528955

10:58 1399/05/22


برچسب ها : بیل گیتس, عمران خان, فلج اطفال, مایکروسافت, مقابله با کرونا, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان و بنیانگذار شرکت مایکروسافت در تماس تلفنی با یکدیگر درباره موضوعات مختلف از جمله اقدامات دولت اسلام آباد در زمینه مقابله با کرونا و فلج اطفال در پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان و بنیانگذار شرکت مایکروسافت در تماس تلفنی با یکدیگر درباره موضوعات مختلف از جمله اقدامات دولت اسلام آباد در زمینه مقابله با کرونا و فلج اطفال در پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان و بیل گیتس در جریان این گفتگوی تلفنی بر ضرورت همکاری مشترک جامعه جهانی جهت مقابله با شیوع ویروس کووید-19 تاکید نمودند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز در گفتگو با بنیانگذار شرکت مایکروسافت وی را از اقدامات دولت برای مقابله با ویروس کرونا از طریق اعمال قوانین منع رفت و آمد به صورت هوشمند آگاه ساخت و گفت: با اقدام مناسب و آینده نگر در زمینه مقابله با ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم، اقدام به هنگام و هوشمندانه باعث کاهش تاثیرات سوء شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد گردید.

وی افزود: سیاست های دولت در اعمال محدودیت های هوشمند رفت و آمد در سطح شهرها به کاهش آمار ابتلا به ویروس کووید-19 کمک نموده است و این سیاست ها به نجات بخش های بهداشت و اقتصاد کشور منجر گردید.

عمران خان همچنین با تاکید بر عزم جدی دولت در جهت مقابله با فلج اطفال گفت: ریشه کردن بیماری فلج اطفال در سطح کشور از نخستین اولویت های دولت پاکستان است

ارسال نظر

 
1