خبر فوری

 
 
رایزنی تلفنی نخست وزیر پاکستان با شیخ تمیم آل ثانی امیر قطر
کد خبر :2040154595

09:45 1401/04/18


برچسب ها : اسلام آباد, امیر قطر, پاکستان و قطر, شیخ تمیم بن حمد الثانی, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با امیر قطر با تبریک عید سعید قربان به وی آرزوی موفقیت و سلامتی برای ملت و دولت قطر را مسئلت کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با امیر قطر با تبریک عید سعید قربان به وی آرزوی موفقیت و سلامتی برای ملت و دولت قطر را مسئلت کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز گذشته با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

دو طرف در این گفتگوی تلفنی در خصوص مناسبات دوجانبه و پیشبرد همکاری‌های مشترک میان دو کشور در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات پاکستان و قطر همچنین نسبت به سطح روابط دوستانه و نزدیک موجود میان دو کشور ابراز رضایت نشان داده و در خصوص تداوم همکاری‌ها میان دو کشور در جهت منافع مشترک و متقابل توافق نمودند.

نخست وزیر پاکستان در این رایزنی با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه میان پاکستان و قطر ابراز داشت: روابط دو کشور مبتنی بر عقاید مشترک، هماهنگی و منافع یکسان می‌باشد.

وی افزود: نزدیک به 200 هزار از شهروندان پاکستانی در قطر مقیم هستند که نقش ویژه‌ای در توسعه و رشد اقتصادی این کشور دارند.

 

 

ارسال نظر

 
1