خبر فوری

 
 
رایزنی بر محور تقویت مناسبات دوجانبه دفاعی طی دیدار سفیر قزاقستان با وزیر تولیدات دفاعی
کد خبر :1803766539

10:44 1401/08/05


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و قزاقستان, روابط دفاعی, روابط نظامی, سفیر قزاقستان, محمد اسرارترین, نمایشگاه, نیروهای مسلح, همکاری دفاعی, وزیر تولیدات دفاعی پاکستان,

یرژان کیستافان سفیر قزاقستان در اسلام آباد با حضور در دفتر وزیر تولیدات دفاعی پاکستان با محمد اسرارترین دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یرژان کیستافان سفیر قزاقستان در اسلام آباد با حضور در دفتر وزیر تولیدات دفاعی پاکستان با محمد اسرارترین دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان با استقبال از میهمان خود، در گفتگو با وی ضمن تاکید بر اهمیت و همکاری دوکشور در زمینه دفاعی، اظهار داشت که پاکستان به روابط خود با قزاقستان بسیار اهمیت می دهد.

وی با صحبت کردن در مورد انطباق نیروهای مسلح قزاقستان با نیاز های مدرن، پیشنهاد استفاده از توانایی های صنعت دفاعی پاکستان به منظور تقویت هرچه بیشتر مناسبات میان دو کشور را ارائه کرد و گفت: پاکستان مصمم است تا به همراه تامین نیروی کار ماهر و نیمه ماهر برای قزاقستان، هرگونه همکاری لازم را نیز داشته باشد.

اسرارترین اظهار داشت: نمایشگاه "ایده های پاکستان" قرار است در نوامبر سال جار برگزار شود و امیدواریم قزاقستان بیشترین مشارکت را در آن داشته باشد.

سفیر قزاقستان از وزیر تولیدات دفاعی پاکستان به منظور حمایت همه جانبه از کشور و نیروهای مسلح قزاقستان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1