خبر فوری

 
راولپندی: ادامه روند ربوده شدن شهروندان شیعه توسط دستگاه های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :847400085

18:25 1400/02/17


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, راولپندی, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان,

ماموران دستگاه های اطلاعاتی پاکستان در اقدام جدید خود یک شهروند دیگر شیعه را از شهر راولپندی واقع در جنوب پایتخت پاکستان را بازداشت و ناپدید نمودند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ماموران دستگاه های اطلاعاتی پاکستان در اقدام جدید خود یک شهروند دیگر شیعه را از شهر راولپندی واقع در جنوب پایتخت پاکستان را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان حوالی ساعت 11 شب گذشته یک معلم و فعال اجتماعی شیعه به نام نوازش عباس را از منطقه واه کنت شهر راولپندی ربودند.

گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که از سوی دیگر تحصن یک ماه شیعیان پاکستان در شهر کراچی بنابر آنچه که به عنوان قول مساعد همکاری برای آزادی افراد ربوده شده شیعه عنوان گردید خاتمه یافت و طبق گفته مسئولان برگزاری این تحصن، مقامات دستگاه های امنیتی پاکستان قول مساعد دادند با مرور زمان تمام افراد موجود در زندان های اطلاعاتی را آزاد نمایند.

لازم به ذکر است تحصن شیعیان پاکستان در اعتراض به آزادی افراد ربوده شده شیعه در شهر کراچی واقع در جنوب پاکستان با حضور اعضای خانواده افراد ربوده شده شیعه نزدیک به مدت یک ماه برگزار گردید و سرانجام با وعده های پوچ مقامات امنیتی پاکستان همچون گذشته بدون هیچگونه ثمره ای پایان یافت.

ارسال نظر

 
1