خبر فوری

 
 
رئیس مجلس پاکستان با همتای ایرانی خود تماس گرفت و در مورد وضعیت فعلی فلسطین با او سخن گفت
کد خبر :797199471

17:53 1400/02/28


برچسب ها : اسد قیصر, ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, تماس تلفنی, رئیس مجلس ملی پاکستان,

اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان در روز سه شنبه با همتای ایرانی خود محمد باقر قالیباف تماس گرفت و درمورد اوضاع فلسطین بطور مفصل سخن گفت.


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان در روز سه شنبه با همتای ایرانی خود محمد باقر قالیباف تماس گرفت و درمورد اوضاع فلسطین بطور مفصل سخن گفت.

رئیس مجلس ملی پاکستان حملات اسرائیل در غزه را بشدت محکوم کرد و گفت : تجاوز به شهروندان فلسطینی در عید فطر و ماه رمضان بسیار قابل تاسف و مذموم است.

اسد قیصر علیه ظلم و جنایات اسرائیل در فلسطین نامه هایی به کشور های سازمان همکاری اسلامی (OIC)  نوشته است. مجلس ملی استانبول نیز در 17 می به اتفاق آرا قطعنامه ای را علیه تجاوزات اسرائیل به فلسطین تصویب کرد . 

سکوت سازمان بین المللی و سازمان های حقوق بشر باعث تاسف است.

اسد قیصر افزود حملات اسرائیل به فلسطینیان بی گناه خلاف اصول انسانی است ، نقش ایران در کشورهای مسلمان کلیدی تلقی می شود.

همه کشورهای اسلامی باید پیشنهادهایی را برای حل مشکلات امت اسلامی تنظیم کنند. اسد قیصر رئیس مجلس شورای ملی پاکستان همتای خود را به شرکت در جلسه مجمع پارلمانی سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دعوت کرد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شوای اسلامی ایران بر لزوم اتفاق نظر کشورهای مسلمان درباره مسئله فلسطین تأکید کرد و گفت: ایران به نقش کامل خود در حل و فصل مسائل جهان اسلام از جمله فلسطین ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1