خبر فوری

 
 
رئیس مجلس سنای پاکستان: آمریکا نقش خود برای پایان دادن به مظالم هند در کشمیر را ایفا کند
کد خبر :2025082051

15:47 1398/07/16


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سناتور, صادق سنجرانی, مجلس سنا,

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان روز گذشته در دیدار با سناتورهای آمریکا، پس از ضروری خواندن نقش آمریکا در خاتمه جنایات هند در کشمیر، از ایالات متحده خواستار ایفای نقش برای پایان دادن به جنایات در کشمیر شد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان روز گذشته در دیدار با سناتورهای آمریکا، پس از ضروری خواندن نقش آمریکا در خاتمه جنایات هند در کشمیر، از ایالات متحده خواستار ایفای نقش برای پایان دادن به جنایات در کشمیر شد و افزود، جنایت ها و قانون منع آمد و شد در کشمیر باعث پیدایش وضعیت بحرانی در منطقه شده است، که جامعه جهانی مسلتزم به حل کردن این موضوع بر مبنای حقوق انسانی است. وی طی گفتگو درباره افغانستان، ابراز داشت که این مسئله نیز باید از طریق اقدامات سیاسی حل و فصل شود. گفتنی است طرفین در این دیدار به گفتگو در رابطه با وضعیت اخیر کشمیر و منافع مشترک دوجانبه منطقه ای و جهانی پرداخته و درخصوص تقویت روابط دوجانبه من جمله روابط پارلمانی توافق کردند.

قابل ذکر است سناتورهای آمریکایی قبل از این دیدار هایی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش، عمران خان نخست وزیر و دیگر مقامات پاکستان انجام داده بودند.

ارسال نظر

 
1