خبر فوری

 
رئیس ستاد ارتش پاکستان : امنیت ایالت بلوچستان ، از اولویت های ارتش است
کد خبر :444809650

18:50 1397/10/08


برچسب ها : افغانستان, ایران, بلوچستان, پاکستان,

رئیس ستاد کل ارتش پاکستان قمر جاوید باجوا با اشاره به اوضاع نابسامان ایالت بلوچستان گفت : امنیت ایالت بلوچستان در دستور کار و از اولویت های ارتش پاکستان است. وی ابراز داشت که رفاه پاکستان نیز با صلح و امنیت این ایالت مرتبط است.


 

راولپندی : رئیس ستاد کل ارتش پاکستان قمر جاوید باجوا با اشاره به اوضاع نابسامان ایالت بلوچستان گفت : امنیت ایالت بلوچستان در دستور کار و از اولویت های ارتش پاکستان است. وی ابراز داشت که رفاه پاکستان نیز با صلح و امنیت این ایالت مرتبط است.

طبق گزارش بخش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR ، وزیر ارشد ایالت بلوچستان جام کمال خان در دیدار با قمر جاوید باجوا در رابطه با مسائل امنیتی این ایالت با وی به گفت و گو پرداخت. گفتنی است در این دیدار وزیر ارشد بلوچستان از اقدامات ارتش این کشور در رابطه با امنیت و اقتصاد ارتش در ایالت بلوچستان قدردانی کرد.

ژنرال قمر جاوید باجوا نیز در این دیدار ابراز داشت که، امنیت بلوچستان در دستور کار ارتش قرار دارد، و رفاه پاکستان نیز با امنیت و صلح در ایالت بلوچستان مرتبط است.
وی همچنین اظهار داشت که، نصب سیم خاردار در مرز میان پاکستان و افغانستان موجب بهبودی وضعیت امنیت خواهد شد، همچنین با همکاری امنیتی دو کشور پاکستان و ایران نیز وضعیت امنیتی بیش از پیش بهتر خواهد شد.

ارسال نظر

 
1