خبر فوری

 
 
رئیس منطقه آزاد کشمیر : تحریم های عليه ايران، مؤثر نخواهند بود
کد خبر :1752609671

10:43 1397/05/31


برچسب ها : ایران, توافق هسته ای, رئیس جمهور,

رئیس جمهور کشمیرِ پاکستان گفت: ایران یکی از قدرتمند ترین کشورهای جهانی به شمار می‌رود و تحریم های اعمال شده علیه این کشور قدرتمند ، مؤثر نخواهد بود.


رئیس منطقه آزاد کشمیر گفت، ایران یکی از قدرتمند ترین کشورهای جهانی به شمار می‌رود و تحریم های اعمال شده علیه این کشور قدرتمند ، مؤثر نخواهد بود.

این سخن را سردار مسعود خان، نماینده دائمی سابق پاکستان در سازمان ملل متحد طی مصاحبه ای با گزارشگر خبرگزاری ارنا بیان کرده است.
وی افزود : ایران همانند سایر کشورهای جهان یک کشور مستقل و خود مختاری است، مقامات آمریکایی محتاط باشند.
مسعود خان طی سخنان خود گفت : جمهوری اسلامی ایران کشور همسایه و برادر ما است و ما امیدواریم که ایران از تحریم های اعمال شده علیه این کشور بتواند به زودی آزاد شود.توافقنامه ی هسته ای ایران پیروزی مهم دیپلماتیکی این کشور در جهان است، و پاکستان نیز به همراه مجامع بین المللی از این توافقنامه حمایت می‌کند. 
رئیس جمهور کشمیرِ پاکستان افزود : ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است و مجامع بین المللی باید از توافقنامه هسته ای ایران به طور قاطع حمایت کنند.
وی در پایان سخنان خود افزود، ما از مقامات ایرانی بالخصوص از رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله  خامنه ای، بابت حمایت از کشمیر از آنان متشکریم.

ارسال نظر

 
1