خبر فوری

 
 
رئیس ارتش پاکستان قمر باجوا با رئیس جمهور چین دیدار کرد
کد خبر :766329188

10:00 1397/06/30


برچسب ها : پاکستان, چین, رئیس ارتش پاکستان,

پکن: شی جیانگ رئیس جمهور چین گفت: پاکستان دوست مورد اعتماد ما است.


 

پکن: شی جیانگ رئیس جمهور چین گفت: پاکستان دوست مورد اعتماد ما است.

به گزارش راز نیوز رئیس ارتش پاکستان قمر باجوا با رئیس جمهور چین شی جیانگ دیدار کرد. طی این دیدار وضعیت امنیتی و چالش های منطقه ای مورد برسی و بحث قرار گرفت.

در ادامه رئیس جمهور چین گفت پاکستان دوست صمیمی و مورد اعتماد ما است و ارتش پاکستان در این امر نقش مهمی داشته است. وی از پیشرفت های ارتش پاکستان قدردانی کرد و نقش نیرو های مسلح پاکستان برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه را تائید کرد. وی افزود چین همچنان مشارکت های استراژیکی را با پاکستان ادامه خواهد داد. وی گفت مخالفین C-Pack هیچگاه نمیتوانند جلو این پروژه به ایستند.

پیش از این در روز دوشنبه، رئیس ارتش پاکستان با همتای خود در مقر فرماندهی ارتش چین دیدار کرد. ضمن ورود رئیس ارتش پاکستان در مقر فرماندهی ارتش چین مدال افتخار توسط ارتش چین به ژنرال باجوا اهدا گردید.

طبق گفته سخنگوی ارتش: ژنرال باجوا با رئیس ارتش چین دیدار کرد. طی این دیدار روابط اقتصادی دو کشور مورد بحث و برسی قرار گرفت. طی این نشست، هردو فرماندهان نظامی امنیت منطقه را نیز مورد برسی و بحث قرار دادند. در حالی که رئیس ارتش چین از فرمانده ارتش پاکستان برای برقراری امنیت پیشرفته برای C-Pack قدردانی کرد. در ادامه رئیس ارتش چین از عمل کرد پاکستان برای پایان بخشی تروریست ها از پاکستان قدردانی کرد و خواستار یادگیری مهارت های جنگی از ارتش پاکستان شد.

ارسال نظر

 
1