خبر فوری

 
 
دی آئی خان نامزد انتخاباتی حزب پی تی آی در اثر حمله انتحاری زخمی شد۔
کد خبر :1051216388

18:27 1397/04/31


دی آئی خان نامزد انتخاباتی حزب پی تی آی در اثر حمله انتحاری زخمی شد۔


دی آئی خان نامزد انتخاباتی حزب پی تی آی در اثر حمله انتحاری زخمی شد۔ 

 

 

طبق گزارش راز نیوز به نقل از جیو نیوز چند ساعت پیش یک حمله انتحاری در دی آی خان رخ داد در اثر این حمله نامزد انتخاباتی پی تی آی و وزیر سابق ایالتی اکرام الله گندا پور شدیدا زخمی شده است و وضعیت ایشان نگران کننده بیان شده است۔

طبق گفته افسر پلیس منطقه ای  در منطقه کلاچی به خودروی نامزد انتخاباتی ایالتی حزب تحریک انصاف سردار اکرام الله خان گندا پور حمله انتحاری صورت گرفت که در اثر این حمله ایشان و چهار نفر دیگر در این حمله زخمی  زخمی شدند۔

اکرام الله گندا پور و افراد زخمی دیگر را برای کمک های اولیه به بیمارستان سی ایم ایچ منتقل کردند و معالجه آنهاجاری میباشد۔

طبق گفته پلیس اکرام الله گندا پور به بخش جراحی منتقل شده اند و ایشان در آن بخش زیر معالجه میباشند همچنین وضعیت ایشان نگران کننده است و ایشان ر ابه پشاور منتقل خواهند کرد

طبق اطلاعات اولیه اکرام الله خان از خانه خود بیرون آمده بود که در نزدیکی آن خانه نزدیک خودروی ایشان یک انفجار صورت گرفت ۔

طبق گفته یک شاهد عینی در جای حادثه یک سر و پاهای هم دیده شده ۔

ناگفته نماند که اکرام الله گند اپوری نامزد انتخاباتی برای مجلس ایالتی از منطقه پی 99 از حزب تحریک انصاف میباشند۔

طبق اطلاعات به دست رسیده عامل اصلی این انفجار و انفجار قبلی که در مستونگ صورت گرفت آمریکا میباشد۔ امریکا و اتحادیانش در سدد نا امن کردن فضا ی انتخاباتی میباشند طبق اطلاعات بہ دست رسیدہ هدف اصلی این نامنی های ضعیف کردن قوت های  نیروهای امنیتی میباشد ۔

ارسال نظر

 
1