خبر فوری

 
 
دیدار یک هیئت چینی با وزیر دفاع پاکستان
کد خبر :482164848

11:21 1401/06/16


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, پنجاب, خواجه محمد آصف, دیدار, هیئت چینی, وزیر دفاع پاکستان,

یک هیئت چینی با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار و گفتگو کرد. دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یک هیئت چینی با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار و گفتگو کرد. دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

وزی دفاع پاکستان طی این دیدار با استقبال از هیئت چینی، گفت: روابط دوستانه با چین، سنگ بنای سیاست خارجی پاکستان بوده و روابط دوستانه بین دو کشور مبتنی بر همکاری در مسائل منطقه ای و بین المللی است.  

وی طی این دیدار با تمجید از سازوکار دوجانبه پاکستان و چین، گفتگوی راهبردی و رایزنی بین دو کشور در مورد تروریسم گفت: روابط استراتژیک بین دو کشور همسایه مبتنی بر اعتماد متقابل است.

وی افزود: همکاری های امنیتی پاکستان و چین موجب ثبات منطقه بوده و با وجود خطرات، امنیت و اشتراک اطلاعات در پروژه سی پک افزایش یافته است. برای ایجاد امنیت و ثبات در جنوب آسیا همکاری امنیتی پاکستان و چین اجتناب ناپذیر است.

وی همچنین گفت: نیروی دریایی ارتش پاکستان امنیت دریایی تمام پروژه های مربوط به بندر گوادر و سواحل پاکستان را تامین کرده است. به همین دلیل فرصت های همکاری وسیعی بین پاکستان و چین در بخش های مختلف وجود دارد.

 

ارسال نظر

 
1