خبر فوری

 
 
دیدار کمیسر عالی بریتانیا با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند
کد خبر :695252347

13:48 1400/07/08


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, عمران اسماعیل, فرماندار ایالت سند, کمیساریای عالی بریتانیا, کیرستن ترنر,

کریستین ترنر کمیسر عالی بریتانیا در اسلام آباد روز چهارشنبه با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| کریستین ترنر کمیسر عالی بریتانیا در اسلام آباد روز چهارشنبه با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار که مونا شمس الدین معاون قائم مقام کمیسیون عالی بریتانیا و بتول زهرا مشاور سیاسی نیز حضور داشتند دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه و همچنین ابعاد مختلف سرمایه گذاری در پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرماندار ایالت سند در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با بریتانیا قائل است، همکاری های پاکستان و بریتانیا روز به روز در حال گسترش است.

کریستین ترنر کمیسر عالی بریتانیا در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار خاطرنشان کرد: سیاست های دولت فعلی پاکستان باعث ترغیب صنعتگران و سرمایه گذاران بریتانیایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان به ویژه در کراچی شده است.

وی افزود: شهروندان بریتانیایی پاکستانی الاصل نقش موثر و فعالی در توسعه و آبادانی بریتانیا دارند و خدمات شهروندان پاکستانی در بخش های مختلفی همچون سیاست، تجارت و ورزش شایان ذکر است.

 

ارسال نظر

 
1