خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی کانادا با محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب در لاهور
کد خبر :1402815883

19:47 1402/05/18


برچسب ها : آلودگی هوا, پاکستان و کانادا, دیدار, سید محسن نقوی, محیط زیست, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کشاورزی, کمیساریای عالی کانادا,

خانم لسلی اسکنلون کمیساریای عالی کانادا با محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب در لاهور دیدار و گفتگو کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | خانم لسلی اسکنلون کمیساریای عالی کانادا با محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب در لاهور دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و کانادا به ویژه در بخش های کشاورزی، محیط زیست، سلامت همچنین توانمند سازی زنان مورد بحث و تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

در همین حال، محسن نقوی ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ کانادا در خصوص مبارزه با آلودگی هوا در ایالت پنجاب به ویزه شهرستان لاهور، گفت: پاکستان از سرمایه گذاری و همکاری کانادا در بخش کشاورزی به ویژه توسعه دانه های روغنی استقبال ویژه ای خواهد کرد.

وی افزود: دولت محلی پنجاب برای بهبود محیط زیست در لاهور یک باغ گیاه شناسی را در مساحتی به وسعت پنج هزار هکتار در نظر گرفته است، همچنین تمام تلاش خود را برای مقابله با آلودگی هوا و فراهم نمودن محیطی پاک برای فرزندانمان خواهیم نمود.

وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب در پایان سخنان خود بیان کرد: اقدامات مشخصی برای ارائه حداکثر تسهیلات به کشاورزان انجام شده است و در سال جاری 3 میلیارد دلار با بهترین کشت پنبه، صرفه جویی شده است.

کمیساریای عالی کانادا در این نشست ضمن تاکید بر گسترش روابط با ایلت پنجاب، به تداوم پشتیبانی فنی کانادا برای مقابله با چالش های زیست محیطی، به ویژه آلودگی هوا اشاره کرد و از عملکرد دولت پنجاب در خصوص مبارزه با فلج اطفال قدردانی نمود.

ارسال نظر

 
1