خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1615249298

09:30 1401/07/20


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر کریستین ترنر و فرمانده ستاد ارتش پاکستان در جریان این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه بحث و گفتگو نمودند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و بریتانیا تأکید ورزید و گفت: پاکستان نقش متوازن بریتانیا در امور منطقه‌ای را ارج می‌نهد و ما خواهان توسعه روابط بر اساس منافع متقابل هستیم.

کمیساریای عالی بریتانیا نیز در جریان این دیدار مراتب تأسف خود در خصوص خسارت‌های به بار آمده در سیل اخیر ویرانگر در پاکستان و جان باختن شمار زیادی از شهروندان پاکستانی در اثر این بلای طبیعی را ابراز داشت.

وی همچنین از نقش پاکستان در ایجاد ثبات منطقه‌ای تمجید نمود و بر عزم خود برای ایفای نقش در جهت توسعه همه‌جانبه روابط با پاکستان تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1