خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :54702117

11:10 1401/02/21


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, وزارت امور خارجه پاکستان, وزارت خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه این کشور دیدار نمود.

دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :664422906

14:26 1398/04/13


برچسب ها : بریتانیا, پاکستان و بریتانیا, شاه محمود قریشی, کمیساریای عالی,

دو طرف در این دیدار به بحث و تبادل نظر در خصوص مناسبات دوجانبه پرداختند و سطح روابط میان پاکستان و بریتانیا را رضایت بخش توصیف نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه این کشور دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مشترک مورد علاقه و گسترش سطح همکاری های دوجانبه میان پاکستان و انگلیس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر کریستن ترنر در این دیدار بر عهده گرفتن مقام وزارت امور خارجه پاکستان را به بلاول بوتو زرداری تبریک گفت و بر عزم لندن برای توسعه روابط و تحکیم مناسبات دوجانبه در زمینه های مختلف تاکید ورزید.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان و بریتانیا دارای روابط مستحکم تاریخی هستند و ما خواهان توسعه این روابط بر اساس منافع مشترک هستیم.

وی افزود: پاکستان و بریتانیا با همکاری یکدیگر روابط اقتصادی و تجاری خود را در جهت دستیابی به اهداف و منافع مشترک توسعه خواهند داد.

ارسال نظر

 
1