خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :461982089

13:26 1401/02/07


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دولت پاکستان, دولت فدرال پاکستان, دکتر کریستین ترنر, مریم اورنگزیب, وزیر اطلاع رسانی و رسانه, کمیساریای عالی بریتانیا,

کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز گذشته با وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان به دیدار و گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز گذشته با وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان به دیدار و گفتگو پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز سه شنبه با خانم مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار و بر عهده گرفتن سمت وزارت اطلاع رسانی پاکستان را به وی تبریک گفت.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و لندن و گسترش سطح همکاری در زمینه های مختلف به ویژه در بخش های مختلف رسانه همچون رسانه دیجیتال، آموزش رسانه و صنعت فیلم سازی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: اخبار دروغ و کذب علاوه بر پاکستان برای تمام دنیا یک چالش محسوب می شود.

کمیساریای عالی بریتانیا در این دیدار فرارسیدن هفتاد و پنجمین سالگرد آزادی پاکستان را به وزیر اطلاع رسانی این کشور تبریک گفت.

دو طرف همچنین نسبت به برگزاری پرشکوه مراسمات مربوط به هفتاد و پنجمین سالروز آغاز روابط دیپلماتیک میان پاکستان و بریتانیا توافق نمودند.

وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان در این دیدار با بیان اینکه مراسمات مربوط به جشن استقلال پاکستان در 14 اوت به صورت ویژه در سفارت خانه های پاکستان و بریتانیا برگزار می شود افزود: روابط و مناسبات دو کشور در طول 75 سال توسعه و رونق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: روابط پاکستان و بریتانیا مبتنی بر احترام متقابل و مواضع مشترک و یکسان در قبال مسائل مختلف بین المللی و منطقه ای است و ما اهمیت ویژه ای برای روابط خود با بریتانیا قائل هستیم.

ارسال نظر

 
1