خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی برونئی درالسلام با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1838694640

14:57 1400/01/04


برچسب ها : پاکستان و برونئی, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, کمیساریای عالی برونئی,

سرتیپ بازنشسته ژنرال محمود سیدین روز چهارشنبه در پایان ماموریت خود با حضور در دفتر ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سرتیپ بازنشسته ژنرال محمود سیدین روز چهارشنبه در پایان ماموریت خود با حضور در دفتر ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات تجاری و اقتصادی میان پاکستان و برونئی به گفتگو پرداختند و بر لزوم افزایش سطح همکاری ها و تقویت مناسبات دوجانبه تاکید نمودند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور خاطرنشان کرد: دو کشور دوست و برادر باید روابط اقتصادی و تجاری خود را برای کسب منافع دوجانبه تقویت نمایند.

وی ابراز داشت: پاکستان و برونئی از روابط صمیمی و دوستانه مبتنی بر مشترکات و ارزش های مذهبی و هدف مشترک برپایی صلح و ثبات در جهان برخوردارند، بخش کشاورزی پاکستان بسیار مستحکم و قوی می باشد و برونئی می تواند از تجارب پاکستان در این زمینه بهره مند گردد.

وی در ادامه نسبت به نقش ویژه شرکت سرمایه گذاری پاک_برونئی در توسعه اقتصاد پاکستان ابراز اطمینان نمود و به شرح نقش پزشکان پاکستانی در افزایش سطح رفاه مردم برونئی دارالسلام پرداخت.

رئیس جمهور پاکستان در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات و اقدامات کمیساریای عالی برونئی در جهت تحکیم مناسبات اقتصادی و گسترش همکاری های دوجانبه میان پاکستان و برونئی تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1