خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی استرالیا با شازیا مری وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1684847283

20:20 1401/06/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و استرالیا, دیدار, شازیه مری, گفتگو, وزیر فقرزدایی و تأمین اجتماعی پاکستان, کمیساریای عالی استرالیا,

نیل هاوکینز کمیساریای عالی استرالیا با شازیا مری، وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نیل هاوکینز کمیساریای عالی استرالیا با شازیا مری، وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، شازیا مری از جانب دولت و مردم پاکستان از اعلام کمک های بشردوستانه 2 میلیون دلاری دولت استرالیا برای مناطق سیل زده پاکستان تشکر و قدردانی کرد.   

وی افزود: با توجه به وضعیت فاجعه بار کنونی، پاکستان به کمک جامعه جهانی نیاز دارد همچنین طرح حمایت از کم درآمد ها بی نظیر فوراً فعالیت خود را در مناطق سیل زده آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 400 مرکز پرداخت در سراسر کشور ایجاد شده است که تحت آن فعالیت های امدادرسانی به سیل زدگان در 69 منطقه انجام می شود.

وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان ضمن تبریک انتصاب نیل هاوکینز به عنوان کمیساریای عالی استرالیا در پاکستان، گفت: اطمینان دارم که روابط دوجانبه میان دو کشور در این زمان تقویت خواهد شد همچنین پاکستان ارزش زیادی برای روابط خود با استرالیا قائل است که ریشه در منافع متقابل، ارتباطات نزدیک مردم با یکدیگر و علاقه مشترک به ورزش کریکت دارد.

شازیا مری ضمن قدردانی از حمایت استرالیا در نشست اخیر FATF در برلین (ژوئن 2022) گفت: زمینه های گسترده ای برای گسترش فرصت های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری میان دو کشور وجود دارد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: پاکستان دارای منابع انسانی ماهر زیادی است و دولت فعلی خواستار افزایش همکاری های دوجانبه با استرالیا در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد، تجارت، آموزش، دفاع، کشاورزی، آب‌ و هوا و علم و فناوری می باشد.

ارسال نظر

 
1