خبر فوری

 
 
دیدار کاردار سفارت چین در اسلام آباد با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1066028296

09:35 1400/12/19


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, پاکستان و چین, پروژه سی پک, ژنرال قمر جاوید باجوا, سفارت چین, فرمانده ستاد ارتش پاکستان,

پینگ چنکسو کاردار سفارت چین در اسلام­آباد روز گذشته در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| پینگ چنکسو کاردار سفارت چین در اسلام­آباد روز گذشته در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و پکن و دیگر موضوعات مشترک مورد علاقه منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر باجوا در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای نقش چین در مسائل منطقه ای و بین المللی قائل است و ما خواهان توسعه روابط دوجانبه با چین هستیم.

وی بر لزوم همکاری مشترک تمامی کشورهای منطقه برای ایجاد امنیت و ثبات پایدار در منطقه تاکید ورزید.

کاردار چین در اسلام آباد نیز در این دیدار از فرمانده ارتش پاکستان به دلیل انجام اقدامات ویژه جهت ایجاد فضای امن برای پروژه های مجموعه اقتصادی سی پک و تلاش های ارتش پاکستان در جهت ایجاد ثبات در منطقه تقدیر نمود.

وی با ابراز رضایت نسبت به سطح پیشرفت های صورت گرفته در زمینه پروژه های سی پک بر عزم خود برای ایفای نقش جهت تحکیم بیش از پیش همکاری های دیپلماتیک با پاکستان تاکید نمود.

 

ارسال نظر

 
1