خبر فوری

 
 
دیدار کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد با فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1968618653

16:43 1399/11/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و آمریکا, ژنرال قمر جاوید باجوا, سفارت آمریکا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, کاردار سفارت آمریکا,

کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد در دیدار با فرمانده ستاد ارتش پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد در دیدار با فرمانده ستاد ارتش پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق بیانیه صادر شده از سوی اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، کاردار سفارت ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد روز گذشته با حضور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره گسترش همکاری ها میان دو کشور در بخش های مختلف رایزنی نمودند و موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار نسبت به تقویت بیش از پیش همکاری ها میان اسلام آباد و واشنگتن در دولت جدید آمریکا اعلام آمادگی نشان داد.

کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار از تلاش ها و اقدامات پاکستان در پیشبرد روند صلح افغانستان تقدیر نمود و نسبت به ادامه همکاری ها در جهت نهایی نمودن روند صلح افغانستان اطمینان بخشی نمود.

ارسال نظر

 
1