خبر فوری

 
 
دیدار ژنرال قمر باجوا با نخست وزیر پاکستان جهت بررسی شرایط کشور در پی شیوع کرونا ویروس
کد خبر :172667676

09:51 1399/01/26


برچسب ها : عمران خان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, نخست وزیر پاکستان, ویروس کرونا,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار که با حضور سپهبد فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان صورت گرفت، در خصوص مسائل و موضوعات مختلف کشور به ویژه شرایط کلی مبتلایان به کرونا ویروس و آمار و ارقام مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در جریان این دیدار از تلاش ها و اقدامات نیروهای امنیتی و ارتش پاکستان پس از اعمال قانون منع رفت و آمد و همچنین زحمات کادر پزشکی کشور تمجید نمود.

دو طرف همچنین درباره امداد و کمک های مالی تمامی چهار ایالت پاکستان و مناطق آزاد کشمیر و گیلگیت به بحث و رایزنی پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا نیز در این دیدار نخست وزیر پاکستان را از اقدام نیروهای مرزبانی ارتش هند در نقض پیمان آتش بس و گلوله باران مناطق مسکونی و همچنین واکنش نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان آگاه ساخت.

لازم به ذکر است در حال حاضر به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس در تمامی شهرهای پاکستان رفت و آمد شهروندان در سطح شهر با محدودیت هایی روبرو شده است و ارتش پاکستان در کنار نیروهای پلیس به منظور کنترل دقیق رفت و آمد در سطح شهر حضور دارند.

ارسال نظر

 
1