خبر فوری

 
 
دیدار و گفت و گوی وزیر خزانه پاکستان با سفرای چین و عربستان سعودی
کد خبر :1936244719

09:27 1397/06/06


برچسب ها : پاکستان, چین, سفیر, عربستان سعودی, وزیر خزانه,

طرح راهداری مابین چین و پاکستان علاوه بر تاثیر آن بر بهبود وضع معیشتی پاکستان باعث مستحکم تر شدن روابط ما بین دو کشور چین و پاکستان می شود.


وزیر امور اقتصادی، محصولات و خزانه پاکستان اسد عمر گفت : طرح راهداری مابین چین و پاکستان علاوه بر تاثیر آن بر بهبود وضع معیشتی پاکستان باعث مستحکم تر شدن روابط ما بین دو کشور نیز می شود.
وی طی گفت و گوی خود با سفیر چین یاؤجنگ، روز دوشنبه در اسلام آباد، درباره موضوعات مختلفی از جمله درباره افزایش روابط و بهبودی روابط دو کشور نیز صحبت کرد. سفیر چین نیز به اسد عمر به عنوان یکی از وزرای جدید تبریک گفت و در ادامه افزود، برای دولت جدید امید پیروزی و موفقیت را داریم.
وی در ادامه افزود :
خواهان روابط نزدیک و بهتری با وزیر خزانه برای بهبود وضعیت اقتصادی دو کشور هستیم. روز دوشنبه اسد عمر با سفیر عربستان سعودی نواف بن سعید المالکی نیز دیدار و گفت و گو کرد.
سفیر عربستان برای به عهده گرفتن مسئولیت های جدید از سوی اسد عمر به وی تبریک گفت و در ادامه گفت : بن سلمان نیز برای شما آروزی موفقیت دارد، وی در ادامه افزود : در روز های آتی سعی بر آن است تا روابط تاریخی ما بین دو کشور را استحکام بخشیم.

در پایان جلسه نیز وزیر خزانه پاکستان اسد عمر گفت : از شما بابت تبریک و آرزوی موفقیت تان متشکرم و بنده برای استحکام روابط برادرانه مابین دو کشور تلاش خواهم کرد.

ارسال نظر

 
1