خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی وزیر صنعت و تجارت افغانستان با نخست وزیر پاکستان پیرامون مناسبات دوجانبه
کد خبر :2006795579

16:51 1399/08/09


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, عمران خان, نثار احمد فیض غوریانی, نخست وزیر پاکستان, وزیر صنعت و تجارت افغانستان,

نثار احمد فیضی وزیر صنعت و تجارت افغانستان در صدر هیئت عالی رتبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نثار احمد فیضی وزیر صنعت و تجارت افغانستان در صدر هیئت عالی رتبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه تجاری میان اسلام آباد و کابل و دیگر موضوعات منطقه ای و بین الملل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این دیدار ضمن خوشامد گویی به وزیر صنعت و تجارت افغانستان و هیئت همراه به ابراز اهمیت روابط دوستانه و برادرانه میان دو کشور پرداخت و حمایت همه جانبه پاکستان برای برپایی صلح و ثبات در افغانستان را اعلام داشت.

وی با تاکید بر راهکار سیاسی جهت حل مسائل و پایان بحران چهل ساله افغانستان اظهار داشت: برپایی صلح و ثبات در افغانستان به نفع تمام منطقه خواهد بود و سطح روابط منطقه ای میان کشورها تقویت و همکاری های اقتصادی میان منطقه ای گسترش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان و افغانستان از فرصت های ویژه ای جهت گسترش سطح همکاری ها در بخش های اقتصادی و تجاری برخوردارند که نیازمند توجه بیش از پیش می باشد.

نثار احمد فیضی وزیر صنعت و تجارت افغانستان نیز در جریان این دیدار با تقدیر از تلاش ها و همکاری های اسلام آباد جهت پیشبرد روند صلح افغانستان نسبت به گسترش سطح همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور ابراز علاقه نشان داد.

ارسال نظر

 
1