خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه هند با مقامات عالی رتبه قطر
کد خبر :189117341

14:22 1399/10/09


برچسب ها : امیر قطر, سوبرامانیام جایشانکار, قطر, هند, هند و قطر, وزیر امور خارجه هند,

سابرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در دومین روز از سفر خود به قطر، در دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور، به رایزنی در مورد امور دوجانبه پرداخت.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| سابرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در دومین روز از سفر خود به قطر، در دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور، به رایزنی در مورد امور دوجانبه پرداخت. براساس اعلامیه وزارت امور خارجه هند، سابرامانیام جایشانکار در این سفر با تمیم بن حمد بن خلیفه آل الثانی امیر قطر دیدار و پیام خصوصی نریندرا مودی نخست وزیر هند با محتوای "دعوت به هند و سپاسگذاری بابت حفاظت از اتباع کشور هند در دوران کویید19" را ابلاغ کرد. امیر قطر با قبول کردن دعوت، با اشاره به گفتگوی تلفنی خود با نخست وزیر هند، گفت: در این بین در زمینه تشکیل گروه ویژه ای برای سرمایه گذاری و انرژی تصمیم گرفته شد.

گفتنی است وزیر امور خارجه هند همچنین با پدر امیر قطر نیز دیدار داشت. شیخ حماد بن خلیفه آل الثانی ضمن قدردانی از همکاری جامعه هند، سفر خود به هند را یادآور شد. همچنین در دیدار جایشانکار با نخست وزیر و وزیر کشور قطر، طرفین به تبادل نظر در زمینه های تقویت همکاری های دوجانبه اقتصادی و امنیتی پرداختند.

 

ارسال نظر

 
1