خبر فوری

 
 
​دیدار و گفتگوی وزیران امور خارجه پاکستان و تاجیکستان در خصوص صلح افغانستان
کد خبر :1401964079

12:50 1400/06/03


برچسب ها : پاکستان و تاجیکستان, روند صلح افغانستان, سراج الدین مهرالدین, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه تاجیکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در نخستین روز از سفر دوره‌ای خود به کشورهای منطقه به تاجیکستان رفت و با سراج الدین مهر الدین وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در نخستین روز از سفر دوره‌ای خود به کشورهای منطقه به تاجیکستان رفت و با وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار علاوه بر گفتگو در خصوص مناسبات دوجانبه در زمینه های مختلف به بررسی اوضاع سیاسی امنیتی افغانستان پرداختند.
وزرای امور خارجه پاکستان و تاجیکستان همچنین نسبت به تداوم مشاوره ها میان دو کشور در زمینه موضوعات مورد علاقه دو طرف توافق کردند.
شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: تداوم روابط میان دو کشور نشان دهنده روابط مستحکم و قوی دوجانبه می باشد.
وی افزود: تاجیکستان به عنوان رییس سازمان همکاری شانگهای رهبری و مدیریت خوب خود را به نمایش گذاشت، برپایی صلح و آرامش در افغانستان به نفع تمام منطقه خواهد بود.

ارسال نظر

 
1