خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی وزرای امور خارجه پاکستان و مجارستان پیرامون مناسبات دوجانبه
کد خبر :611563665

09:43 1401/06/31


برچسب ها : اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و مجارستان, نیویورک, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه مجارستان,

وزرای امور خارجه پاکستان و مجارستان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به دیدار و رایزنی پرداختند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و مجارستان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به دیدار و رایزنی پرداختند.

بر اساس اعلام دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، بلاول بوتو زرداری و پیتر سیارتو وزرای امور خارجه پاکستان و مجارستان که با هدف شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک حضور دارند با یکدیگر دیدار و گفتگو نمودند.

دو طرف در این دیدار پیرامون ابعاد مختلف روابط دوجانبه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگی، دفاعی و روابط میان ملت‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات دو کشور همچنین به بررسی سطح پیشرفت‌های صورت گرفته در توسعه روابط پرداخته و خواهان تعمیق مناسبات و افزایش سطح همکاری‌ها در بخش‌های مختلف شدند.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه‌ای برای روابط دوجانبه با مجارستان در راستای مناسبات خود  با اتحادیه اروپا قائل است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه همکاری‌های دوجانبه تجاری و اقتصادی پیشنهاد داد مجارستان می‌تواند با بهره گیری از فضای مناسب جهت کسب و کار و سرمایه گذاری با شرکت‌های پاکستانی به ویژه شرکت‌های فعال در مناطق ویژه اقتصادی مشارکت نموده و پروژه‌های مشترک را آغاز کند.

وزرای امور خارجه پاکستان و مجارستان در این دیدار همچنین به بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز پرداختند.

ارسال نظر

 
1