خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی سفیر آمریکا با محمد شهباز شریف در اسلام آباد پیرامون گسترش روابط دوجانبه
کد خبر :1101482782

16:21 1401/11/06


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر آمریکا در پاکستان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و پیرامون گسترش روابط دوجانبه گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و پیرامون گسترش روابط دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد شهباز شریف ضمن خوش آمدگویی به دونالد بلوم از حمایت های گسترده آمریکا در خصوص بازسازی و بهبود وضعیت سیل زدگان در پاکستان به ویژه در کنفرانس بین المللی پاکستان مقاوم در برابر تغییرات اقلیمی که در ژنو برگزار شد تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه این نشست بر ضرورت گسترش روابط دوجانبه به ویژه در زمینه های اقتصادی و تجاری میان پاکستان و آمریکا تاکید کرد و افزود: پاکستان برای روابط دیرینه خود با ایالات متحده آمریکا ارزش قائل است.

محمد شهباز شریف در پایان سخنان خود، ارتیاطات گسترده میان دو کشور به ویژه در راستای پیشبرد اهداف مشترک دوجانبه و منطقه ای را حائز اهمیت عنوان کرد.

در پایان این نشست دونالد بلوم بیان کرد: ایالات متحده آمریکا به حمایت خود از تلاش های دولت پاکستان در راستای بازسازی و بهبود وضعیت سیل زدگان به ویژه در بخش توسعه اقتصادی ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1