خبر فوری

 
دیدار و وزیر امور خارجه اندونزی با ژنرال قمر جاوید باجوا در راولپندی
کد خبر :424063727

16:28 1400/09/27


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و اندونزی, دیدار, راولپندی, روابط دو جانبه, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, گفتگو, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه اندونزی,

خانم رتنو مرسودی وزیر امور خارجه اندونزی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.


 

راولپندی : به گزارش راز نیوز | خانم رتنو مرسودی وزیر امور خارجه اندونزی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دو جانبه، تقویت همکاری های دفاعی و امنیتی، امنیت منطقه ای و وضعیت فعلی افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرمانده ارتش پاکستان گفت: پاکستان ارزش زیادی برای روابط خود با اندونزی قائل است و ما خواستار تقویت روابط دوجانبه میان پاکستان و اندونزی هستیم.

وی همچنین خواستار ایجاد فوری یک نهادی برای ارسال کمک های بشردوستانه به افغانستان در خصوص جلوگیری از یک فاجعه انسانی شد و بر اهمیت تلاش های صلح و آشتی در افغانستان تاکید کرد.

وی ادامه داد: حل مسالمت آمیز مناقشه کشمیر برای ثبات در جنوب آسیا ضروری است. همچنین پاکستان به دنبال روابط صمیمانه با همه همسایگان خود برای صلح و رفاه منطقه است.

در پایان وزیر امور خارجه اندونزی از نقش پاکستان در وضعیت افغانستان، تلاش های ویژه مدیریت مرزی و از اقدامات این کشور جهت ثبات در منطقه قدردانی کرد و متعهد شد که نقش خود را در تقویت بیشتر همکاری های دیپلماتیک و دوجانبه در همه سطوح میان دو کشور پاکستان و اندونزی به خوبی ایفا کند.

ارسال نظر

 
1