خبر فوری

 
 
دیدار و رایزنی هیئت کره جنوبی با فرماندار ایالت پنجاب پیرامون گسترش روابط و همکاری های دوجانبه
کد خبر :1567666907

14:18 1401/12/05


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, تجارت, روابط دوجانبه, سفیر کره جنوبی, فرماندار ایالت پنجاب, گردشگری, محمد بلیغ الرحمن, همکاری دوجانبه,

هیئت کره جنوبی به سرپرستی سونگ جونگ هوان سفیر سابق در پاکستان با محمد بلیغ الرحمن فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | هیئت کره جنوبی طی دیدار با محمد بلیغ الرحمن فرماندار ایالت پنجاب موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری در زمینه های مختلف به ویژه تجارت و گردشگری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بر اساس جزئیات، هیئت کره جنوبی به سرپرستی سونگ جونگ هوان سفیر سابق در پاکستان با همراهی مدثر اقبال کنسول افتخاری سرمایه گذاری پاکستان در این کشور با محمد بلیغ الرحمن فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد بلیغ الرحمن ضمن استقبال از هیئت میهمان، توسعه روابط دوجانبه با اقتصادهای برتر جهان و بهره مندی از تجربیات آنها را یکی از جنبه های کلیدی استراتژی دولت فعلی توصیف کرد و گفت: پاکستان ارزش زیادی برای روابط خود با کره جنوبی قائل است.

وی همچنین بسیاری از کشورها را تحت تأثیر تغییرات اقلیمی عنوان کرد و افزود: بسیاری از کشورها تحت تأثیر تغییرات اقلیمی جهانی قرار گرفته اند و هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با اینگونه تغییرات دست و پنجه نرم کند.

فرماندار ایالت پنجاب توسعه اقتصادی در کره جنوبی را نمونه بسیار خوبی برای بسیاری از کشورها دانست و بیان کرد: پاکستان جهت دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی، خواستار ترویج همکاری های اقتصادی و تجاری با کره جنوبی می باشد.

وی بر لزوم تبادل هیئت های فرهنگی میان دو کشور تاکید کرد و گفت: تبادل هیئت های فرهنگی میان دو کشور، باعث آگاهی از فرهنگ یکدیگر و تقویت روابط عمومی میان پاکستان و کره جنوبی خواهد شد.

در پایان این دیدار، هیئت کروه جنوبی خواستار گسترش روابط دوجانبه در زمینه های کشاورزی، سموم دفع آفات، بسته بندی مواد غذایی، گردشگری و ورزش میان دو کشور شدند.

ارسال نظر

 
1