خبر فوری

 
 
دیدار و رایزنی شیری رحمان وزیر تغییرات اقلیمی پاکستان با معاون وزیر امور خارجه ایتالیا در رم
کد خبر :1688358340

19:47 1402/03/09


برچسب ها : امضای توافقنامه, پاکستان و ایتالیا, سرمایه گذاری, سناتور شیری رحمان, شیری رحمان, وزیر امور خارجه ایتالیا, وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان,

شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان طی سفر به رم با ماریا تریپودی معاون وزیر امور خارجه ایتالیا دیدار و سند گسترش همکاری میان دو کشور را امضا کرد.


 

رم: به گزارش راز نیوز | شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان طی سفر به رم با ماریا تریپودی معاون وزیر امور خارجه ایتالیا دیدار و سند گسترش همکاری میان دو کشور را امضا کرد.

بر اساس جزئیات، شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان و ماریا تریپودی معاون وزیر امور خارجه ایتالیا پنجمین نشست «کمیسیون اقتصادی مشترک پاکستان و ایتالیا» را در وزارت خارجه این کشور رهبری نمودند.

در این نشست دوجانبه ضمن استقبال از نهایی شدن توافقنامه لغو روادید برای گذرنامه های دیپلماتیک، هر دو طرف بر تاسیس دفتر آژانس تجاری ایتالیایی در اسلام آباد در هفته آینده تحت چارچوب همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی و مدیریت آب توافق کردند

در همین حال شیری رحمان تاسیس دفتر آژانس تجارت ایتالیا در اسلام آباد را موجب گسترش روابط دوجانبه خواند و گفت: ما در حال ایجاد یک چارچوب مشترک با ایتالیا جهت مبارزه با تغییرات آب و هوایی و بهبود مدیریت آب هستیم.

وزیر تغییرات اقلیمی پاکستان از برگزاری نشست های بعدی کمیسیون اقتصادی مشترک پاکستان و ایتالیا در اسلام آباد خبر داد و از آن استقبال کرد.

این رویداد همچنین با امضای نقشه راه همکاری میان پاکستان و ایتالیا که شامل تغییرات آب و هوایی، تجارت و سرمایه گذاری، میراث، فرهنگ، کشاورزی، آموزش عالی، همکاری های فنی و انتقال فناوری می شود، به پایان رسید.

ارسال نظر

 
1