خبر فوری

 
 
دیدار و رایزنی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :429738395

11:52 1401/07/06


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, سیل زدگان, محمد بن سلمان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نواف بن سعید المالکی,

سفیر عربستان سعودی و نخست وزیر پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و موضوعات منطقه‌ای و جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی و نخست وزیر پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و موضوعات منطقه‌ای و جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز سه شنبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف به بررسی تحولات منطقه‌ای و جهانی پرداختند و بر لزوم توسعه روابط و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور تأکید ورزیدند.

محمد شهباز شریف در این دیدار برای شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به گفتگوی اخیر خود با ولیعهد عربستان سعودی ابراز داشت: توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف خواست مشترک دو طرف است.

وی بر اهمیت تبادلات منظم دوجانبه در سطوح مختلف برای حفظ شتاب رشد در روابط دوجانبه تأکید کرد و از عزم مقامات عربستان سعودی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به سیل زدگان پاکستانی تقدیر و تشکر نمود.

شهباز شریف همچنین از تلاش‌های سفیر عربستان سعودی در زمینه فعالیت‌های امدادرسانی و بازدید وی از مناطق آسیب دیده در سیل اخیر تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1