خبر فوری

 
 
دیدار وزیر کشور ترکیه با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه و اصلاحات پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1297593971

18:13 1401/06/11


برچسب ها : احسن اقبال, اسلام آباد, پاکستان و ترکیه, دیدار, رئیس اداره ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان, گفتگو, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان, وزیر کشور ترکیه,

سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در راس هیئتی با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه و اصلاحات و اقدامات ویژه و رئیس کمیته امداد پاکستان در سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در راس هیئتی با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه و اصلاحات و اقدامات ویژه و رئیس کمیته امداد پاکستان در سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، رانا ثناءالله وزیر کشور و شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان نیز حضور داشتند.

در این نشست، احسن اقبال خطاب به وزیر کشور ترکیه از ویرانی های سیل خبر داد و از حمایت رئیس جمهور و مردم ترکیه در این برهه سخت تشکر کرد و گفت: پاکستان برای روابط با ترکیه ارزش زیادی قائل است.

وی افزود: پاکستان در سال جاری 500 درصد افزایش بارندگی داشته است به این ترتیب بارندگی‌های شدید موجب سیلاب‌های زیان بار شد و ایالات سند و بلوچستان بیشترین آسیب را از این سیل دیدند و با توجه به اقدامات دولت شدت تلفات جانی کنترل شده است.

احسن اقبال در ادامه گفت: در حال حاضر بزرگترین نیاز پاکستان اسکان قربانیان و بازسازی زیرساخت ها است که در همین حال، وزیر کشور ترکیه پیشنهاد ساخت اسکان و تهیه غذا را داد.

ارسال نظر

 
1