خبر فوری

 
 
دیدار وزیر مشاور در امور خزانه داری سریلانکا با رومینا خورشید عالم پیرامون توسعه روابط دوجانبه
کد خبر :901270020

18:55 1401/09/15


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, دیدار, روابط دوجانبه, گفتگو, مجلس ملی پاکستان, همکاری دوجانبه, وزیر مشاور در امور خزانه داری سریلانکا,

وزیر مشاور در امور خزانه داری سریلانکا در راس هیئتی طی سفر به اسلام آباد با رومینا خورشید عالم رئیس کارگروه ویژه پارلمانی شورای ملی در مورد اهداف توسعه پایدار پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شیهان سیما سینگ وزیر مشاور در امور خزانه داری سریلانکا در راس هیئتی طی سفر به اسلام آباد با رومینا خورشید عالم رئیس کارگروه ویژه پارلمانی شورای ملی در مورد اهداف توسعه پایدار پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، رومینا خورشید عالم ضمن خوش آمدگویی به وزیر مشاور در امور خزانه داری سریلانکا، بر ضرورت تسهیل صدور ویزا برای دانشجویان هر دو کشور و تقویت روابط تجاری دوجانبه تاکید کرد و گفت: پاکستان و سریلانکا با تغییرات اقلیمی، فقر و چالش‌های اقتصادی-اجتماعی روبرو هستند و دستیابی به اهداف توسعه پایدار برای هر دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به دستاوردهای بهداشتس سریلانکا اشاره کرد و افزود: پاکستان می تواند از تجربیات و پیشرفت چشمگیر بهداشت سریلانکا به ویژه در بخش برنامه آموزش ماما بهره مند گردد.

در ادامه این دیدار، شیهان سیما سینگ وزیر مشاور در امور خزانه داری سریلانکا همبستگی و عرض تسلیت خود را به مردم سیل زده پاکستان ابراز و بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه جهت تبدیل چالش های اقتصادی-اجتماعی به فرصت تاکید کرد.

وی همچنین در پایان این دیدار به همراه هیئت خود از سالن مجمع مجلس ملی پاکستان بازدید به عمل آورد.

 

ارسال نظر

 
1