خبر فوری

 
 
دیدار وزیر خارجه پاکستان در حاشیه نشست وزرای مجمع منطقه ای آ سه آن با نماینده عالی اتحادیه اروپا
کد خبر :982926843

14:14 1401/05/14


برچسب ها : GSP Plus, افغانستان, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و اتحادیه اروپا, روابط دوجانبه, وزیر امور خارجه پاکستان, کامبوج, کمک های بشردوستانه,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست وزرای مجمع منطقه ای آ سه آن در کامبوج با جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا دیدار کرد.


کامبوج: به گزارش راز نیوز| بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست وزرای مجمع منطقه ای آ سه آن در کامبوج با جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا دیدار کرد.

به گفته وزارت امور خارجه پاکستان، طرفین در این نشست ضمن تبادل نظر در زمینه روابط دوجانبه، همکاری منطقه ای، و وضعیت جاری در افغانستان، در خصوص اهمیت تبادلات منظم و همکاری های متقابل ثمر بخش توافق کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن ستودن تاثیرات GSP plus بر تجارت دوجانبه، بر اهمیت برگزاری گفتگوهای سیاسی و همچنین گفتگوهای راهبردی اتحادیه اروپا و پاکستان در اسرع وقت و حمایت از اتحادیه اروپا برای پروژه های توسعه در پاکستان تاکید کرد.

بلاول بوتو بر تداوم گفتگوها و تماس ها درخصوص متوقف سازی بحران های اقتصادی و انسانی در افغانستان تاکید کرده و نماینده عالی را از اقدامات پاکستان برای فراهم کردن کمک بشردوستانه به افغانستان، آگاه کرد.

ارسال نظر

 
1